Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Deklaracja dostępności - SP7 Leszno

DEKLRACJA DOSTĘPNOŚCI

Informacje ogólne

Szkoła Podstawowa nr 7 im. Wojska Polskiego w Lesznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie dotyczy strony głównej oraz podstrony BIP szkoły.

Status zgodności

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej z powodu poniższych niezgodności:

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących.
  • Zdjęcia z wydarzeń nie posiadają opisów alternatywnych.

Przygotowanie deklaracji

Data sporządzenia:

Deklarację przygotowano na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i kontakt

W przypadku problemów z dostępnością strony prosimy o kontakt:

Można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak dostępności.

Procedura wnioskowo-skargowa

Każdy ma prawo żądać dostępności cyfrowej strony, aplikacji lub ich elementów. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie nie później niż w ciągu 7 dni. Jeśli to niemożliwe, poinformuje o możliwym terminie realizacji – nie dłuższym niż 2 miesiące. W razie braku dostępności, możliwe jest zaproponowanie alternatywnego sposobu dostępu.

Dostępność architektoniczna

Część A – szkoła

  • Cztery wejścia, w tym z podjazdami i windą.
  • Schody bez poręczy po obu stronach.
  • Brak oznaczeń brajlowskich i dotykowych.
  • Toaleta niedostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Część B – obiekty sportowe

  • Dwa wejścia, jedno z toaletą dostosowaną.
  • Brak oznaczeń brajlowskich i dotykowych.
  • Rampy podjazdowe w części A i B.
  • Możliwość wejścia z psem asystującym.
  • Brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność informacyjno-komunikacyjna

  • Brak tłumacza języka migowego.
  • Możliwość obsługi interesanta na parterze przez wydelegowanego pracownika.

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego